Vásárlási tájékoztató
Általános információk
A RIT-SAT Kft. webáruházát a RIT-SAT Mezőgazdasági és Kereskedelmi Kft. üzemelteti (továbbiakban Üzemeltető).
Székhely: 2040 Budaörs, Mátyás király u. 25., Vetőmagüzlet nyitvatartása: H-P: naponta 8.00-16.00, SZ-V: ZÁRVA.
Cégjegyzékszám: 13-09-062155
Cégbejegyzés: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság
Adószám: 10441192-2-13
E-mail: webshop@ritsat.hu, info@ritsat.hu
A ritsat.hu webáruházban a Termékek menüpontban név szerint vagy szűrők alkalmazásával keresheti meg a megvásárolni kívánt termékeket.
A webáruház virtuális raktárkészlettel dolgozik, tehát nem garantált, hogy az Ön által kiválasztott és megrendelt termék a kívánt mennyiségben rendelkezésre áll és azt azonnal szállítani tudjuk. Ezért az internetes oldalon szereplő termékek és árak nem minősülnek ajánlattételnek, csupán tájékoztató jellegűek. A megrendelés feldolgozása után minden esetben e-mailben vagy telefonon értesítjük Önt, hogy a megrendelt termék(ek) a kívánt mennyiségben rendelkezésre áll(nak)-e, és mikor történhet meg a szállítás.
A webáruházban található összes termék ára NETTÓ listaár, nem tartalmazza a mindenkor érvényes általános forgalmi adót (ÁFA) és a szállítási költséget. A megrendelés összeállítása és véglegesítése során azonban a rendszer automatikusan feltünteti a teljes megrendelés nettó végösszegét, az ÁFA összegét és bruttó számlaösszeget szállítási költség nélkül. A Bejo vetőmagokat kizárólag Magyarország határain belül forgalmazzuk, azokat külföldre nem áll módunkban szállítani! Egyéb vetőmagok esetében felmerülő határon túli szállítás és értékesítés esetén kérje egyedi árajánlatunkat az oldalon megadott elérhetőségeken!
A webáruházban nézelődni, terméket kiválasztani Regisztráció nélkül is lehetséges, vásárlás előtt azonban regisztrációra van szükség, ahol a szállítási és számlázási adatok megadására kerül sor. A regisztráció lehetőségét a rendszer a Kosár összeállítása után a Megrendelem gombra kattintva automatikusan felajánlja.
A regisztráció feltétele, hogy Ön megismerje és elfogadja a Vásárlási feltételeket és az Adatkezelési tájékoztatót, amelyeket a webáruházban alkalmazunk. A regisztráció után egy automatikus e-mailt küldünk Önnek, ahol meg kell erősítenie a regisztrációs szándékát, ha ez megtörtént tájékoztató e-mailt kap, melyben jelezzük a sikeres regisztrációt. Adatait a hatályos adatkezelési törvény szerint bármikor módosíthatja felhasználói fiókjában.
A termék kiválasztása
A kiválasztott termék mellett minden esetben megtalálja a termékre vonatkozó főbb információkat, a „További információ” gombra kattintva pedig rövid fajtaleírást talál. A további információ mellett találja a virtuális kosarat, amelybe vásárlási szándék esetén behelyezheti a terméket. A rendszer a kiválasztott termékből egyszerre egy darabot tesz a kosárba. Amennyiben Ön többet szeretne az adott termékből rendelni, a Kosár gombra kattintva módosíthatja a termék mennyiségét. Itt a rendszer felkínálja a vásárlás folytatását vagy a megrendelést. Amennyiben többféle vetőmagot rendel és mindegyikből egy darabot berak a Kosárba, a megrendelés véglegesítése előtt egyszerre is tudja módosítani az összes kosárba helyezett termék darabszámát.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a „Megrendelem” gombra. Ez után lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni vagy új vásárlóként akar regisztrálni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.
A rendszer automatikus e-mailt küld Önnek a rendelés beérkezéséről, amely egy tájékoztató e-mail, hogy rendelését fogadtuk. Kérjük minden esetben ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát is!
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása munkanapokon 24 órán belül megtörténik (munkaszüneti napokon 48-72 órán belül). A rendelés beérkezéséről kapott automatikus e-mail üzenetet követően, e-mailben vagy telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot és tájékoztatjuk a termékek elérhetőségéről, a szállítási költségről és a várható szállítási időpontról.
Amennyiben Ön hibás telefonszámot adott meg és e-mailben sem lehetséges a kapcsolatfelvétel, úgy a megrendelést nem áll módunkban teljesíteni.
A raktáron lévő termékek kiszállítása a visszaigazolt e-mail üzenetünket követően 48 órán belül automatikusan megtörténik, a csomagot – kiszállítás kérése esetén – a GLS futárszolgálat kézbesíti.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes nettó listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak nettó árak, az ÁFÁ-t és a szállítási költséget nem tartalmazzák. A szállítási költségre vonatkozóan tájékoztató jellegű táblázatunkat megtalálja az oldal alján a „Szállítási díjak” menüpont alatt, de a visszaigazolásunkban is jelezni fogjuk Önnek a pontos szállítási költséget. Természetesen a Vetőmagüzletünkben történő személyes átvétel ingyenes. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk Önt az új adatokról. Ön ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására, a Kosár módosítására a „Megrendelem” gomb megnyomása előtt van lehetősége. Amennyiben a hibát csak később észleli, kérjük haladéktalanul jelezzen a webshop@ritsat.hu címre a hiba megjelölésével!
Visszaigazolás
Az automatikus megrendelés fogadásáról értesítő e-mailen kívül minden megrendelésről külön e-mailben is visszaigazolást küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően Ön egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és később egy visszaigazoló e-mailt a megrendelés feldolgozásakor. Ebben tájékoztatjuk a rendelkezésre álló tételekről, azok szállítási költségéről és várható szállítási időpontjáról. Amennyiben olyan terméket rendelt, amely pillanatnyilag nem áll rendelkezésre, de már ismert a beérkezés dátuma, telefonon vagy e-mailben egyeztetünk Önnel a rendelés további menetéről.
Kérdés esetén hívjon minket a 06 23 440 511-es telefonszámon vagy írjon a webshop@ritsat.hu címre!
Fizetési feltételek
Mivel áruházunkban a termékek megrendelése egyelőre nem teljes mértékben automatizált, a megrendeléskor nem tudja kiválasztani a fizetési módot. A Gazdaboltoknak és Viszonteladóknak alapvetően lehetőségük van banki átutalásos fizetésre, egyéb esetben készpénzes és utánvéttel történő fizetésre biztosítunk lehetőséget. A vásárlásokról minden esetben számlát állítunk ki, ezt vagy a csomagban találja vagy személyes vásárlás esetén Önnek adjuk át.
Amennyiben Ön már Partnerünk és egyedi megállapodás alapján értékesítünk Ön felé, ezt a webáruházon keresztül történő vásárlása esetén is figyelembe fogjuk venni.
Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálattal történik. A termékek várható szállítási idejét a visszaigazoló e-mail tartalmazza, ezen túl a GLS értesíti Önt sms-ben a csomag szállításának időpontjáról. Amennyiben ez Önnek nem megfelelő, a szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailre válaszolva illetve telefonon. A GLS szállítási díjakra vonatkozó tájékoztató díjszabását az oldal alján a „Szállítási díjak” alatt találja.
A szállítástól való elállás
Amennyiben a ritsat.hu webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék készlethiány miatt nem áll rendelkezésére köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet rendelkezései alapján a megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, ennek igazolására a kiszállításkor kapott fuvarlevél ügyfélpéldánya szolgál. Az Eladó köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig az Eladó tulajdonát képezi.
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a webáruházunk szoftvere automatikus e-mailt küld Önnek a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés azonban nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben az automatikus visszaigazoló e-mailünk 48 órán belül nem érkezik meg Önhöz, akkor az Ön ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. A ritsat.hu webáruház a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a Kapcsolat menüpontban található e-mail és fax elérhetőségeken (mindenképpen írásos formában) keresztül van mód a rendelés visszavonására.